Kávéfőző alkatrész webáruház
presszogepszerviz.hu
  Főoldal » Kávéfőző alkatrész áruház » Általános szolgáltatási Feltételek, adatkezelés Személyes beállítások  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   

Általános szolgáltatási Feltételek, adatkezelés

Az eladás kizárólag online történik. Rendelni telefonon és E-mailben nem lehetséges! Üzletünk nincs, és készülék javítással nem foglalkozunk, csak alkatrészt árusítunk!

A Vásárló:
Aki a szolgáltatásunkat igénybe veszi, azaz internetes felületünkön keresztül árut rendel.

Az Eladó:
Hanzély Mihály EV.
Csomagküldő szolgáltatás engedély száma:3981753
Ügyfélszogálat telefonszáma: munkanapokon 9-17 óráig: (06) 20 484 7834, (06) 1 282 2624
E-mail cím: rendeles@presszogepszerviz.hu
Székhely: Magyarország 1191 Budapest, Ady Endre út 106.
Az online webáruház 0-24 óráig üzemel.
Adószám: 40175425-1-43

A szerződés:

A szerződés a Webáruház és a Felhasználó, mint Vevő között jön létre, ráutaló magatartással, távollévők közötti szerződésként, amely szerződés nyelve magyar.

A megvásárolható termékek köre:

A webáruházban kizárólag regisztráció után lehet vásárolni. A regisztrációval a vevő automatikusan elfogadja a vásárlási feltételeket, amelyet az ÁSZF -ben és a szállítási feltételekben határozunk meg, és honlapunkon is elérhető a www.presszogepszerviz.hu oldalon. Cégünk főképpen a kávéfőző gépek kapcsolható termékeinek a kereskedelmével foglalkozik, így a kínálatunkban leginkább ezen készülékek alkatrészeit és kiegészítőit, és ezen termékek javításához, szervizeléséhez szükséges eszközöket, anyagokat, kiegészítőket, elektronikai alkatrészeket kínál megvételre. Ezek a termékek a felhasználás célja szerint külön főkategóriákba, és alkategóriákba vannak csoportosítva a könnyebb áttekinthetőség végett.

A termékek árai minden esetben tartalmazzák a törvényben előírt Áfát, azaz a kiírt árak Áfával növelt bruttó árak. A szállítási költség külön kerül felszámításra, azt a szállítási mód kiválasztásánál azonnal megjeleníti az áruház. Külön csomagolási költség nincs, de a nehezebb termékek esetén a szállítási költségek a webáruházban számoltak szerint minimálisan növekedhetnek. Erről előzetesen értesítjük a vásárlót.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkaidőben 9-17 óráig történik. A postára adásra az áru ellenértékének beérkezésétől (munkanapokon 16 óráig) számított öt munkanapon kerül sor, azonban a szállító cég esetleges késedelme miatt felelősséget nem vállalunk. Megrendelését a hét bármelyik napján, 0-24 óráig leadhatja, a webáruház működése folyamatos, ünnepnapokon is, de a tényleges adatfeldolgozás kizárólag munkanapokon, munkaidőben történik meg.

Vásárlási feltételek

A termékeket a vevő kizárólag az internetes felületen keresztül, regisztráció után rendelheti meg. Külön telefonos rendelési lehetőség nincs, de telefonon keresztüli egyéb ügyfélszolgálati ügyintézést, és segítségnyújtást munkanapokon 9-17 óra között biztosítunk.
A képeken lévő egyes termékek kinézete bizonyos esetekben minimálisan különbözhet. Főleg érvényes lehet ez olyan termékekre, ahol a külső kinézet teljesen lényegtelen, pld. elektronikai alkatrészek. Azoknál a termékeknél, ahol a külső kinézet teljesen lényegtelen, kérjük vásárlóinkat vegyék figyelembe, hogy a termék külső kinézete minimálisan eltérhet a feltett képtől.
A megrendelést a vásárló kizárólag E-mailben mondhatja le.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Az árváltoztatás jogát a megrendelés leadása után is fenntartjuk, és erről még a rendelés teljesítése előtt a megrendelőt tájékoztatjuk. Amennyiben a rendelés adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, a rendelést töröljük. Nem vállalunk felelősséget az internetes felületen elhelyezett információk, referenciák tartalmáért és hitelességéért. A termékek beszállítási ideje, valamint a raktárkészlet bizonyos esetekben eltérhet a webes felületen feltüntetett adatoktól, ezért szükség esetén a megrendelések leadása után utólagos korrekció, egyeztetés szükséges.
A webáruházban található adatok (fotók, szöveg, dokumentációk, keresztreferencia) nyilvános közzététele vagy másolása nem engedélyezett. A felhasználó a regisztráció során a "Felhasználási feltételek tudomásul vételével" igazolja, hogy ezt a tiltást megértette, és a feltétel esetleges megszegéséért akár anyagi, akár büntetőjogi felelősséget is vállal.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Az elektronikus visszaigazolás nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadta a megrendelésünket és a termék leszállítására kötelezettséget vállalt. Az e-mailben küldött visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz való megérkezését igazolja. Ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az áruház fejlécén található telefonszámok bármelyikét.

GDPR szerinti adatvédelmi tájékoztató

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Látogatóinkról statisztikai adatokat is rögzíthetünk, mint pl. IP cím, látogatás időtartama, azonban ezeket az adatokat is titkosan kezeljük, valamint ezek az adatok nem tartalmaznak személyhez konkrétan köthető, személyes adatnak minősülő adatokat A teljes, GDPR szerinti adatvédelmi tájékozatónkat a linkre kattintva olvashatja el:

Adatvédelmi tájékoztató

GDPR szerinti Adatvédelmi és adatfeldolgozási megállapodás:

Adatvédelmi és adatfeldolgozási megállapodás

Szállítás

Személyes átvételre nincs lehetőség.
A megrendelt árut házhoz szállíttatjuk, a szállítást a Magyar Postától rendeljük meg. Ha a termék vásárlásától utólag eláll, a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni.

A megrendelő vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételi elismervényt a postásnak aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Az áru mechanikai sérülése iránti reklamációt kizárólag akkor tudunk elfogadni, ha arról hivatalos jegyzőkönyv készül, azaz ha meg akar győződni a küldemény épségéről, ezt mindig a postás előtt tegye, és vetessen fel róla jegyzőkönyvet, amennyiben az áru sérült. A jegyzőkönyv nélküli reklamációkat nem áll módunkban elfogadni, ez alól kivétel az, ha az áru úgy sérül meg, hogy külsérelmi nyom nem látszik rajta, így csak a kipróbálásnál derül ki a sérülés (pld. belső törés, stb.)

Az esetleges szállítási idők eltolódása minimális mértékben előfordulhat, így a megjelölt szállítási idők pontos betartásáért semmilyen felelősséget nem vállalunk, és erre konkrét garanciát nem adunk. Természetesen minden esetben a jelzett kiszállítási időt igyekszünk maximális odafigyeléssel betartani.
Ha ön nincs otthon mikor a csomag érkezik , a postás hagy egy értesítőt. Ezzel az értesítővel a helyi postán felveheti a csomagot.

Elállási jog

Az elállási jog a fogyasztót (természetes személyt) illeti meg, és a Kormány rendelet alapján cégekre nem vonatkozik.
Az új Ptk. szerint fogyasztónak csak az minősül, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. (A régi Ptk. szerint a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy volt a fogyasztó.)
A megrendelő a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A határidőn belüli elküldés bizonyítása a fogyasztót terheli. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. Pénz visszatérítést csak banki átutalással teljesítünk! A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről a felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti innen: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

A garancia érvényesítése

Az egyértelmű gyári hibákat, hiányokat az áru átvétele után azonnal, de legkésőbb 14 napon belül írásban kell a rendeles(kukac)presszogepszerviz.hu e-mail címünkön jelezni. Az ennél későbbi hiba - és hiányjelzéseket nem áll módunkban elfogadni. Jogos reklamáció esetén az után szállításunk díjmentes. A vevő által minőségileg kifogásolt árucikk írásos indoklás nélküli visszaküldését nem tekintjük hiányjelzésnek. Az elektronikai modulokat közvetlenül a gyártól rendeljük, és a nem visszavásárolható kategóriába tartoznak, ezeket nem áll módunkban visszavásárolni, mert a gyár sem veszi vissza! Ezért rendelés előtt, ha nem biztos benne hogy ez jó-e önnek, keressen meg minket, hogy segítsünk a beazonosításban! A kopásra, illetve nem rendeltetésszerű, szakszerűtlen használatra visszavezethető hibákra a jótállás nem vonatkozik. Nem vállalhatunk jótállást, ha a vásárló az árucikket szétszedte, beépítette, beforrasztotta, megrongálta, és mindezeknek a jelei jól érzékelhetőek. A vevő részéről történt megrendelési pontatlanságok miatt az áru visszavételére nem vagyunk kötelezhetőek, a hibás beépítés miatt bekövetkezett károkért felelősséget nem vállalunk. A jótállási időn belüli meghibásodásokat, illetve a jótállási igény jogosságát rövid határidővel vizsgáljuk. A jótállás hatálya alá tartozó árucserék szállítási költségei a vásárlót terhelik. A hibás árucikket egyszerű ajánlott levélben, vagy csomagban küldje vissza címünkre, vagy hozza el személyesen. (A hibajelenséget és a vásárlási azonosítót ne felejtse el feltüntetni). Az egyéb módon (portó, utánvét) visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni.
Magyar Posta Díjszabása (link)
A részünkre történő visszajuttatás költségeit nem áll módunkban visszafizetni.
A csere terméket postán küldjük ( díjmentesen ).
Pénz-visszafizetési igény esetén a termékek árát kizárólag bankszámlára utaljuk vissza, ezért kérjük ilyenkor a bankszámlaszámot is mellékelje.

A termékek nagy részéről eredeti fotó kerül feltöltésre. A terméklapokon olvasható márkanév csak eredeti termék megrendelése esetén fog szerepelni a termékeken, amennyiben ezt a gyártó a termékekre felszitázza. Egyes gyártók nem tüntetnek fel márkajelzést. Az oldalon feltüntetett képek mindig a termékekről készülnek. Nagyon sok utángyártott terméket kinézetre semmi sem különböztet meg a gyáritól, annak tökéletes másolata, kivételt képez ez alól természetesen a márkajelzés, ami kizárólag eredeti gyári terméken szerepelhet. Amennyiben a kiválasztott terméket már nem gyártják, úgy a vásárló az internetes szerződéskötés folyamán az általa kiválasztott termék megfelelőjét, helyettesítőjét kapja kézhez, amely tökéletes helyettesítője az eredeti terméknek. Ha a termék leírásában fel van tüntetve, hogy eredeti , avagy konkrét márkáról, típusról van szó, akkor eredeti terméket küldünk. Ha nem szerepel a leírásban hogy eredeti, akkor utángyártottat küldünk amin nincsen márkanév.

Tovább
Gyártók
QR Code Link
Gyors kereső

Használd a billentyüket, hogy megtaláld a keresett terméket.
Részletes keresés
0 tétel
Nincs még vélemény erről a termékről

Ügyfélszolgálat telefonszáma, munkanapokon 9-17 óráig: 06 20 484 7834

kispestivideo.hu