A webáruházban kizárólag regisztráció után lehet vásárolni. A regisztrációval a vevő automatikusan elfogadja a vásárlási feltételeket, amelyet az ÁSZF -ben és a szállítási feltételekben határozunk meg, és honlapunkon is elérhető a www.presszogepszerviz.hu oldalon.
Cégünk főképpen a kávéfőző gépek kapcsolható termékeinek a kereskedelmével foglalkozik, így a kínálatunkban leginkább ezen készülékek alkatrészeit és kiegészítőit, és ezen termékek javításához, szervizeléséhez szükséges eszközöket, anyagokat, kiegészítőket, elektronikai alkatrészeket kínál megvételre. Ezek a termékek a felhasználás célja szerint külön főkategóriákba, és alkategóriákba vannak csoportosítva a könnyebb áttekinthetőség végett.
A termékek árai minden esetben tartalmazzák a törvényben előírt Áfát, azaz a kiírt árak Áfával növelt bruttó árak. A szállítási költség külön kerül felszámításra, azt a szállítási mód kiválasztásánál azonnal megjeleníti az áruház. Külön csomagolási költség nincs, de a nehezebb termékek esetén a szállítási költségek a webáruházban számoltak szerint minimálisan növekedhetnek. Erről előzetesen értesítjük a vásárlót.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkaidőben 9-17 óráig történik. A postára adásra az áru ellenértékének beérkezésétől (munkanapokon 15 óráig) számított hét munkanapon kerül sor, azonban a szállító cég esetleges késedelme miatt felelősséget nem vállalunk.
Megrendelését a hét bármelyik napján, 0-24 óráig leadhatja, a webáruház működése folyamatos, ünnepnapokon is, de a tényleges adatfeldolgozás kizárólag munkanapokon, munkaidőben történik meg.
Vásárlási feltételek
A termékeket a vevő kizárólag az internetes felületen keresztül, regisztráció után rendelheti meg. Külön telefonos rendelési lehetőség nincs, de telefonon keresztüli egyéb ügyfélszolgálati ügyintézést, és segítségnyújtást munkanapokon 9-17 óra között biztosítunk.
A képeken lévő egyes termékek kinézete bizonyos esetekben minimálisan különbözhet. Főleg érvényes lehet ez olyan termékekre, ahol a külső kinézet teljesen lényegtelen, pld. elektronikai alkatrészek. Azoknál a termékeknél, ahol a külső kinézet teljesen lényegtelen, kérjük vásárlóinkat vegyék figyelembe, hogy a termék külső kinézete minimálisan eltérhet a feltett képtől.
A megrendelést a vásárló kizárólag E-mailben mondhatja le.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Fizetési módok
Banki átutalás. Bankszámlaszámunk: Hanzély Mihály, Raiffeisen Bank - 12011856-01428717-00100005
PayPal – ebben az esetben a webáruházunk átirányítja a PayPal biztonságos fizetést garantáló felületére, ahol kifizeti a terméket.
Online bankkártyás fizetés – Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
MasterCard
Maestro
Visa
Visa Electron
American Express
Az árváltoztatás jogát a megrendelés leadása után is fenntartjuk, és erről még a rendelés teljesítése előtt a megrendelőt tájékoztatjuk.
Amennyiben a rendelés adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, a rendelést töröljük. Nem vállalunk felelősséget az internetes felületen elhelyezett információk, referenciák tartalmáért és hitelességéért. A termékek beszállítási ideje, valamint a raktárkészlet bizonyos esetekben eltérhet a webes felületen feltüntetett adatoktól, ezért szükség esetén a megrendelések leadása után utólagos korrekció, egyeztetés szükséges.
A webáruházban található adatok (fotók, szöveg, dokumentációk, keresztreferencia) nyilvános közzététele vagy másolása nem engedélyezett. A felhasználó a regisztráció során a "Felhasználási feltételek tudomásul vételével" igazolja, hogy ezt a tiltást megértette, és a feltétel esetleges megszegéséért akár anyagi, akár büntetőjogi felelősséget is vállal.
Visszaigazolás
Minden rendelésről E-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus E-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Az elektronikus visszaigazolás nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadta a megrendelést és a termék leszállítására kötelezettséget vállalt.
Az E-mailben küldött visszaigazolás mindösszesen a megrendelés eladóhoz való megérkezését igazolja. Ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az áruház fejlécén található telefonszámok bármelyikét.
GDPR szerinti adatvédelmi tájékoztató
Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Látogatóinkról statisztikai adatokat is rögzíthetünk, mint pl. IP cím, látogatás időtartama, azonban ezeket az adatokat is titkosan kezeljük, valamint ezek az adatok nem tartalmaznak személyhez konkrétan köthető, személyes adatnak minősülő adatokat A teljes, GDPR szerinti adatvédelmi tájékozatónkat a linkre kattintva olvashatja el:
Adatvédelmi tájékoztató
GDPR szerinti Adatvédelmi és adatfeldolgozási megállapodás:
Adatvédelmi és adatfeldolgozási megállapodás
Szállítás
Személyes átvételre nincs lehetőség.
A megrendelt árut házhoz szállíttatjuk, a szállítást a Magyar Postától rendeljük meg.
A megrendelő vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételi elismervényt a postásnak aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. (Sérült, hiányos a csomag.)
Az áru mechanikai sérülése iránti reklamációt akkor tudunk elfogadni, ha arról hivatalos jegyzőkönyv készül, azaz ha meg akar győződni a küldemény épségéről, ezt mindig a postás előtt tegye, és vetessen fel róla jegyzőkönyvet. A jegyzőkönyv nélküli reklamációkat nem áll módunkban elfogadni, ez alól kivétel az, ha az áru úgy sérül meg, hogy külsérelmi nyom nem látszik rajta, így csak a kipróbálásnál derül ki a sérülés (pld. belső törés, stb.)
Az esetleges szállítási idők eltolódása minimális mértékben előfordulhat, így a megjelölt szállítási idők pontos betartásáért semmilyen felelősséget nem vállalunk, és erre konkrét garanciát nem adunk. Természetesen minden esetben a jelzett kiszállítási időt igyekszünk maximális odafigyeléssel betartani.
Ha ön nincs otthon mikor a csomag érkezik, a postás hagy egy értesítőt. Ezzel az értesítővel a helyi postán 10 napon belül felveheti a csomagot.
Elállási jog
Az elállási jog a fogyasztót (természetes személyt) illeti meg, és a Kormányrendelet alapján cégekre nem vonatkozik.
Az új Ptk. szerint fogyasztónak csak az minősül, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. (A régi Ptk. szerint a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy volt a fogyasztó.)
A megrendelő a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A határidőn belüli elküldés bizonyítása a fogyasztót terheli. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Pénzvisszatérítést csak banki átutalással teljesítünk!
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A terméket postán kell visszaküldeni részünkre a 1191 Budapest, Ady Endre út 106. alatti címre.
A csomagba kérjük a számla mellé egy pár sorban írja le a viszaküldés okát, hogy feldolgozhassuk. Személyes átvételre nincs lehetőség. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről a felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendeletről bővebb információt itt talál: Fogyasztóvédelmi portál.
A garancia érvényesítése
Az egyértelmű gyári hibákat, hiányokat az áru átvétele után azonnal, de legkésőbb 14 napon belül írásban kell a rendeles(kukac)presszogepszerviz.hu E-mail címünkön jelezni. Az ennél későbbi hiba - és hiányjelzéseket nem áll módunkban elfogadni. Jogos reklamáció esetén az után szállításunk díjmentes. A vevő által minőségileg kifogásolt árucikk írásos indoklás nélküli visszaküldését nem tekintjük hiányjelzésnek. Az elektronikai modulokat közvetlenül a gyártól rendeljük, és a nem visszavásárolható kategóriába tartoznak, ezeket nem áll módunkban visszavásárolni, mert a gyár sem veszi vissza! Ezért rendelés előtt, ha nem biztos benne hogy ez jó-e önnek, keressen meg minket, hogy segítsünk a beazonosításban! A kopásra, illetve nem rendeltetésszerű, szakszerűtlen használatra visszavezethető hibákra a jótállás nem vonatkozik. Nem vállalhatunk jótállást, ha a vásárló az árucikket szétszedte, beépítette, beforrasztotta, megrongálta, és mindezeknek a jelei jól érzékelhetőek. A vevő részéről történt megrendelési pontatlanságok miatt az áru visszavételére nem vagyunk kötelezhetőek, a hibás beépítés miatt bekövetkezett károkért felelősséget nem vállalunk.
A jótállási időn belüli meghibásodásokat, illetve a jótállási igény jogosságát rövid határidővel vizsgáljuk. A jótállás hatálya alá tartozó árucsere visszaküldési költsége az eladónak a vásárlót terheli.
A hibás árucikket egyszerű ajánlott levélben, vagy csomagban küldje vissza címünkre. (A hibajelenséget és a vásárlási azonosítót ne felejtse el feltüntetni).
Az egyéb módon (portó, utánvét) visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni.
Magyar Posta Díjszabása (link)
A csere terméket postán küldjük ( díjmentesen ).
Pénzvisszafizetési igény esetén a termékek árát kizárólag bankszámlára utaljuk vissza, ezért kérjük ilyenkor a bankszámlaszámot is mellékelje.
A termékek nagy részéről eredeti fotó kerül feltöltésre. A terméklapokon olvasható márkanév csak eredeti termék megrendelése esetén fog szerepelni a termékeken, amennyiben ezt a gyártó a termékekre felszitázza. Egyes gyártók nem tüntetnek fel márkajelzést.
Az oldalon feltüntetett képek mindig a termékekről készülnek. Nagyon sok utángyártott terméket kinézetre semmi sem különböztet meg a gyáritól, annak tökéletes másolata, kivételt képez ez alól természetesen a márkajelzés, ami kizárólag eredeti gyári terméken szerepelhet.
Amennyiben a kiválasztott terméket már nem gyártják, úgy a vásárló az internetes szerződéskötés folyamán az általa kiválasztott termék megfelelőjét, helyettesítőjét kapja kézhez, amely tökéletes helyettesítője az eredeti terméknek.
Ha a termék leírásában fel van tüntetve, hogy eredeti , avagy konkrét márkáról, típusról van szó, akkor eredeti terméket küldünk.
Ha nem szerepel a leírásban hogy eredeti, akkor utángyártottat küldünk amin nincsen márkanév.
2023 március 27, hétfő | 22055187 lapletöltés |
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.![]() |