Javítással nem foglalkozunk, csak alkatrészt árusítunk!
Üzletünk nincs, csak rendelésre szállítunk!
A minimális rendelési érték 4000 Ft (plusz a postaköltség)
A szállítás módja és költségei a kávéfőző alkatrész webáruházban
E-mailben, illetve telefonon rendelést nem fogadunk el. Készülék javítással nem foglalkozunk, csak alkatrészt árusítunk! A Webáruházban csak a Magyar Köztársaság területére címzett megrendelések kerülnek elfogadásra. A nem a Magyar Köztársaság területére szóló postai és egyéb címre szóló megrendelések érvénytelenek.
Figyelem!
Webáruházunk nem alkatrészbolt, nincs üzlete, és nem tart Magyarországi raktáron alkatrészt. A központi raktárunk
Németországban van, ahol több százezer termék van készleten. Minden rendelést mi is továbbrendelünk!
Az áruházban a minimális rendelési érték 4000 Forint postaköltség nélkül. Ha ezt nem éri el a rendelése összértéke, akkor a rendelés
véglegesítése előtt a program ezt kiegészíti 4000 forintra.
Munkanapokon a délután 16 óráig beérkezett, és kifizetett rendeléseket legkésőbb az 5.-ik munkanapon postára adjuk, de a Magyar Posta esetleges szállítási késedelmére nem tudunk garanciát vállalni. Az árut addig nem rendeljük meg önnek, amíg az ellenértéke nem érkezik be hozzánk. A ki nem fizetett rendeléseket rendszerünk 7 nap után
automatikusan törli! Minden információt a rendelésével kapcsolatban a fiókjába belépve megtalál! A szállítás esetleges csúszásáról, amely a szállító cég hibája miatt következik be, nem vállalunk felelősséget. Normál munkamenet esetén általában 5 munkanapon belül megkapja a rendelt árut.
Soha ne azonosítson csak képről, vagy ha nem 100%-ban biztos az alkatrészben!
A kép után rendelt, vagy rosszul azonosított alkatrészek árát csak azok újraértékesítése után tudjuk visszautalni!
Ha bizonytalan benne hogy az alkatrész megfelelő-e önnek, írjon nekünk e-mailt, ebben adja meg a készüléke adatait, nem csak a készüléke fantázia nevét kérjük (Pld. Saeco Intelia), hanem a típusszámát vagy modell számát (Pld. Saeco Intelia HD8751). Írja meg, hogy mit keres hozzá, és segítünk a beazonosításban. Telefonon csak akkor hívjon minket, ha nem kapott választ e-mailjére!
A robbantott rajzok pozíció száma alapján is tud rendelni. Érdeklődjön e-mailben, ha nem találja a keresett típust vagy alkatrészt!
A vételár
A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, mely bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerül feltüntetésre.
A webáruházunkban a kiskereskedelmi árakat tüntetjük fel. Áraink a készlet erejéig érvényesek, és az árváltoztatás jogát előzetes bejelentés nélkül is fenntartjuk. Az esetleges árakat, technikai adatokat érintő elírásokért felelősséget nem vállalunk. Bővebb feltételek a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet és a Ptk. idevonatkozó jogszabályai szerint.Szállítási módok
A megrendelt termékek személyesen vehetők át az általunk megjelölt átvevőhelyen ingyenesen, de választhatja a postai kiszállítást is. A megrendelt árut ekkor házhoz szállíttatjuk, a szállítást a Magyar Postától rendeljük meg önnek, azonban ha a termék vásárlásától utólag eláll, a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni. Szállítási módot a termék kosárba rakása után lehet választani.
A szállítási költség átlag 1700 Ft és 1900 Ft között van. A rendszer automatikusan kiszámítja a szállítási költséget a rendelés végén.
A ki nem fizetett rendeléseket a webáruház szoftvere 7 nap után véglegesen törli rendszerünkből.
Ha vásárlását befejezte és szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, a rendszer azonnal kiszámítja az adott szállítási módhoz tartozó szállítási díjat és a fizetendő összeget. A kiválasztott termékeket a rendelés visszaigazolását követően általában 5 munkanapon belül kézhez veheti.
Banki átutalás esetén a : Hanzély Mihály, Raiffeisen Bank - 12011856-01428717-00100005 számlaszámra utalhat.
A munkaidőben történő átutalás aznap, a munkaidőn kívüli (banktól függ, kb. 15.00 óra után hétköznap, és a teljes hétvége) pedig a következő munkanapon kerül az eladó számláján jóváírásra.
Amikor ez megtörtént, megrendeljük a kért terméket vagy termékeket, majd annak beérkezése után azonnal postára adjuk azt a vevőnek, akinek ekkor azt már csak át kell venni a postástól, mivel előre minden költséget kifizetett.
A vevő olyan helyre is kérheti az árut, ahol egyébként nem tudnák készpénzben kifizetni (pl. munkahely, vagy ajándék valakinek). Kényelmesen, otthoni számítógépéről fizethet online átutalással.
Amíg a vételár nem érkezik be a számlánkra, addig nem történik meg a termék megrendelése, ill. postára adása.
A termékeket a vevő kizárólag az internetes felületen keresztül, regisztráció után rendelheti meg. Külön telefonos rendelési lehetőség nincs, de telefonon keresztüli egyéb ügyfélszolgálati ügyintézést, és segítségnyújtást munkanapokon folyamatosan biztosítunk.
A képeken lévő egyes termékek kinézete bizonyos esetekben minimálisan különbözhet. Főleg érvényes lehet ez olyan termékekre, ahol a külső kinézet teljesen lényegtelen, pld. elektronikai alkatrészek. Azoknál a termékeknél, ahol a külső kinézet teljesen lényegtelen, kérjük vásárlóinkat vegyék figyelembe, hogy a termék külső kinézete minimálisan eltérhet a feltett képtől.
A megrendelést a vásárló kizárólag írásban, e-mailben mondhatja le.
Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését E-mailben is visszaigazoljuk. Ez - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.
2019 február 20, szerda | 8467446 lapletöltés |
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.![]() |